Bröstig?

En kille på mitt dagis sa idag vid mellanmålet:
-Du är böstig! (sneglade lite smått mot mina bröst,jahade ett helt vanligt linne på mej)
-Bröstig? svarade jag förvånande med ett lätt leende å läpparna haha
-jaa du är så där bröstig.
-Jaså, jag såg väldigt förvånade på killen då ja senare sa
vad är det då? :)
Killen svarade.
-Då har man bröst å kan brösta saker och så, man är bröstig som du är!
Jag brast ut i skratt, lite små sött va det ändå haha, en bröstig tjej!

Medans en annan kille för några dagar sen frågade va det va och pekade på mina bröst!
Haha jaa jag får mig riktigt många skratt på dagiset:)






Kommentarer
Postat av: sofie

haha vad äre för bild ida?! :P haha

2008-12-04 @ 22:06:47
Postat av: ida

en ja hittade på nätet:P

2008-12-06 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0