Fika

Idag efter praktiken drog jag mig ner mot stan. I väntan på Viktor bokade jag om lite körlektioner och gick en snabbrunda på stan. Jag är på stor span efter klänningar, eftersom krogen är så populärt nu och snart ska man fira julafton och ett nytt år, det behövs införskaffas!!!
Jag har sedan tidigare kollat runt lite på nätet, där jag har hittat en massa klänningar speciellt på hm. Testade några idag men fanns ingen i min storlek tyvärr, men de va grymt fina allihopa.  Efter den snabba rundan satt jag och fikade med viktor på birgers ett tag. Det var riktigt mysigt, skönt att få komma ut och göra nått annat, få träffa andra man inte sett på ett tag. Det blev oerhört mycket prat om allt och ingenting, riktigt riktigt mysigt. Nu börjar julkänslan krypa sig sakta men säkert  fram.


klänningar från HM!




Kommentarer
Postat av: Viktor

Heja oss, de får vi göra om:D

2008-12-02 @ 19:11:58
Postat av: ida

Verkligen!<3

2008-12-03 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0