förvirrad/panik!?

Jag är helt förvirrad över hur man ska fira in det nya året. Va ska man göra, med vilka,? jaa det finns en massa frågor och jag har inga svar till dem. Jag är en sån person som älskar att ha saker planerade i god tid så att man inte bara står där och inte vet vad man ska göra eller ta vägen. Jag får panik! Jag har inget inplanerat till nyår iår, de senaste åren har iaf varit ganska planerade. Så vad ska man göra? Nu känner man sig för gammal för att gå till hamnen också, men man vill ju på ett sätt träffa folk också!?.

Så vad ska alla göra? Vad ska du göra på nyår? Vad ska jag göra? Snälla nån som har något att komma med skriv det innan du går.Några ideér vad som helt går bra. Vore tacksam för det.

kisses



Kommentarer
Postat av: #13

Rykten säger att en ny ska flytta in i 19, men ändå ska ni bli grannar helt sjukt?

2008-12-24 @ 10:26:28
Postat av: IDA

haha jaa jag fattar inte+ ;)

2008-12-28 @ 15:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0