Framtiden?


Häromdan när vi satt och fikade började vi komma in på framtiden, undra hur det ser ut om typ 5-10 år? Läget lär vara helt förändrat, förhoppningsvis har man familj med en bra och fin man och fina barn.Man är lycklig. Det värsta som kan hända är om man är ensam. Man säger ju alltid att "jag ska ha barn när jag är 25!" Men så kan man ju inte bara säga så? Jag menar man kan ju inte veta exakt vem man träffar i livet eller när, man vet ju ingenting, det som händer ligger i ödets händer. Men det är ändå lite smått läskigt att försöka se in i framtiden, att man börjar tänkte på hur det kan se ut, kommer man att bo kvar? Ha familj? Kanske har man blivit ett känt namn i någon branch? Va vet jag, men det är lite smått läskigt att tänkte på den saken. Så tänkte dela den till funderingen till er. Hur tror ni att era liv kommer se ut om 5-10 år?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0