Fredagkväll som spenderades i snöstorm.

Fredagkvällen spenderades i Malmslätt pga match. Klockan 19:00, vilken rolig kväll. Men det går bra när man har så härliga lagkompisar och utför det man tycker om. Vi åkte två minibussar, i min mini buss satt ja anna där fram med stefan, och i mitten satt josse,sofie och fia.

Ju närmare malmslätt vi kom desto mer snöfylld blev det på både marken och i luften, så himla mysigt, plus väldigt mycket halare också. Jag och anna var kartläsare, vilket resulterade i att vi kom långt åt heleve fel. Haha men roligt vare, och det var vår buss som hade alla matchställ och så. När vi väl kom till hallen hade vi 20 minuter på oss att värma upp. Som ny lagkapten försökte jag styra upp allt, hade inte alls planerat in att vi bara skulle ha 20 minuter på planen men sånt som händer. Matchen gick igång iaf, och slutade med vinst 19-25, bra jobbat tjejer! Blev fyra mål för min del alla utifrån med en tendes att hamna i kryssen alla fyra ;). Sen bar det av hemåt på en hal och snöig väg i hopp om att Nyköping skulle ligga under snö det med, men icke då här var det bara regn och rusk.

Hann precis se idol, "KEVIN allihopa!"haha

Kommentarer
Postat av: Fia<3

Haha, jag tänker då inte låta er läsa karta någe mer! ;) haha.

mihi! :)<3

2008-12-14 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0