Gårdagens bravader

Igår var det 18 årsfest då Joline och Simon skulle firas. Hela kvällen började redan hos Andrea vid sex snåret. Redan då började vi tagga och dricka lite. Vid åtta snåret va vi bjudna till träffen på förfest, bara handbolls lirare. Kom dit och fyllde upp glasen återigen efter vandringen från ekensberg. Men blev inte till att sitta till ro med ett rum med tävlingsmänniskot inte, nej här skulle det tävlas. Vi blev indelade i lag och jag hamnade i lag spader. Första leken var hela havet stormar, den leken man lekte för flera år sen på sina egna kalas. jaa lite små roligt var det i alla fall. Nästa lek var charader. Vi klarade alla men måste erkänna att morgans översättning av " Jag ska knulla din man hårt fan!" va en av de bättre och roligare. Det slutade med att hela mitt lag tog hem allt, wihoo.

Senare helt plötlsigt kom Dj och allt annat folk började ramla in, helt plötsligt va klockan mkt och allt folk hade kommit. Det va lite halv fullt på dansgolvet men själv spenderade jag tiden ute i det svinkalla väderet, dels för att ta hand om lite sämre mående personer och för att säga hej då till andra. Det slutade med att jag var en ispinne när jag kom in, gick då till dansgolvet där alla var dungsura verkligen, det var så grymt varmt klarade inte av att bli så varm så jag strosade runt med alla andra som inte heller ville joina svett havet på dansgolvet. Helt plötsligt hör man Dj.n säga att de spelar sista låten. Jaha de var den kvällen. Den var helt okej, över mina förväntningar.

Börjar bli lite dålig på krog visitena nuför tiden med, dock kommer det ju inte att bli  på bmb när det väl blir eftersom det nu har brunnit efter alla hot och sånt. Så himla tråkigt.

Julen var bra hoppas att nyår kommer att bli grymt!!!!

kisses



Kommentarer
Postat av: Fia<3

sorry babe!(A)

tack för att du finns<3

2008-12-29 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0