Mamma är så söt!

När jag kom hem igår kväll, var jag så himla trött och sliten, så låg jag kunde bli, hade knappt ätit någonting. Det var ingen hemma när jag kom, mamma och pappa var på lucisafirande i sthlm å de andra två hade jag ingen aning om, ser dem knappt ändå.
Men de kom snart hem och jag kände mig fortfarande väldigt låg, kändes som att jag skulle spy, mådde så dåligt. Men tryckte i mig ett äpple. Idag hade jag och mamma bestämt att vi skulle baka pepparkakar så hon va så söt och ställde sig mitt i natten igår och bakade degen bara för min skull, hon sa att jag var värd det. Hon är så söt, att hon orkade hon brukar alltid vara så himla himla trött. Jag blev oerhört glad inombords trots att jag inte kunde visa ett leende i mitt likbleka trötta ansikte igår. Så sa hon iaf direkt efter, "jag vet att du uppskattar det här!" Hon känner mig den där underbara kvinnan.

SÅ nu har jag sovit sisådär elva timmar inatt, så skönt! Och nu väntar jag på att mamma ska komma hem, så ska vi baka pepparkakor, och ikväll bär det av till stigtomta, hemmafest hos elias.

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0