Vill inte sluta!

Åhh imorron är det min sista dag på dagiset, vill inte! Jag tycker om dem alldeles för mycket och dem verkar tycka om mig med, hela dagarna får man höra från olika barn små söta rara kommentarer, som t.ex:
- Min ida, bara min ida!
- Du är min lilla tjej ida.
-Ida, ida,ida, får en massa pussar på kinden.
- Jag tycker om dej ida.
- Jag vill att du ska vara med mig och leka.

jaa det finns massvis med olika rubriker, men den bästa fick jag ändå idag när jag satt och läste en bok för en liten kille.
Då han plötsligt säger:
- Ida?
- Jaa svarar jag frågande?
- vet du?
- nee, vadå?
- du, du är den bästa fröken jag någonsin haft, den bästaste!
- oj, menar du det, frågar jag helt paff?
- Jaa du är verkligen bäst ida.
Jag blev så himla rörd, nu vill jag verkligen inte sluta!

Var t.o.m. så att när vi hade lucia firande fick jag avslutningspresenter av två tjejer som jag har, blev helt paff. Antar att de ser mig som n riktigt fröken, vill verkligen inte att det ska vara sista dagen imorron. :(

Men imorron är det studentfest, jag ska väl vara skeppsbruten med trasiga kläder?



Kommentarer
Postat av: Fia<3

åhh vad sött! :)

2008-12-20 @ 16:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0