Älska barn!

Åhh jag älskar barnen på min praktik, helt underbara! Speciellt nu när man verkligen känner alla, och det är tre veckor kvar, jippie! Man mår bra av barn dem är så himla gulliga. Jag som jobbar med 2-3 åringar, en perfekt ålder tycker jag, varken för gamla eller för unga.
Idag var det en liten kille på mitt jobb som var hur mysig som helst,kom och kramade mig hela tiden satt i mitt knä princip jämt, fick en massa pussar på kinderna av alla, när en väl börjar så vill alla göra så. Så himla söta.

Dagens bästa är iaf när vi var ute så skulle barnen berätta vad dem hade hemma som dem gillar.Då sa en kille(eller det lät iaf så, eftersom han inte var så tydlig)
-Jag har sperma hemma.
Alla vi fröknar reagerade och började skratta något enormt.
Det han sa var : - jag har en spiderman hemma.
haha va fel det kan bli, men kul var det.

Apun gör en lycklig, en helt annan värld där man inte möter några beskymmer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0