Fredagen


Bowlingen gick bra, lag blått vann såklart!!
Va väldigt mycket folk där nere pga hockey matchen, därav många fulla människor som försökte sig på att ragga, haha. Efter bowlingen stressade jag hem, hanna kom till mej. Jag bytte kläder och vi började dricka. Cyklade in mot stan vid elva tiden. Där vi fastnade mellan tellus och olearys, vi visste itne vart vi skulle. Efter mycket om och men så blev det iaf tellus vilket var ett bra val. Vi hann med Happy Hour å köpte på oss ett helt förråd innn det skulle ta slut.  Tellus var ett väldigt mysigt ställe, som var fullt med lite äldre människor men även yngre just denna kväll kan jag tänka mig. Det var väl inte helt fartfyllt men det var ändå trevligt. När krogen stängde så drog vi oss mot efterfesten där det bev sune tittande haha. En konstig men bra kväll helt enkelt.                                  
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0