Känslor?

Varför äre känslorna som ska få styra ens liv egentligen?
Jag hatar känslor, de gör en bara ledsen oftast, de gör att man börjar tänka på allt och inget. Vilket gör att man väcker en massa andra känslor inom sig som man inte trodde att man hade. Åhh blir så less på det, man vet aldrig va känslorna menar att man ska göra heller.

Gårdagen var iaf jätte mysig,den spenderades med Hanna,Fia & Sofie, Älskar er tjejer ni får mej att må bra!♥

Åter till känslorna så är denna låt, denna film bland de bästa jag har sett/hört. Älskar den filmen, dock väldigt sorglig.Men oerhört bra.Se den!

A walk to remember

You are messing with my mind..



Kommentarer
Postat av: Fia<3

Känslor är både bra och dåliga, måste hålla med dig på den biten! Men man måste vara positiv och tänka på allt bra!



Jag älskar dig vännen, vad skulle jag göra utan dig? <3

PUsss<3

2008-11-16 @ 20:52:21
Postat av: Anonym

Jaa jag vet men det är de dåliga man k'nner av mest, men men. älskar dej<3

2008-11-16 @ 21:20:19
Postat av: Sofie

du är så bra ida! <3<3<3

2008-11-16 @ 23:52:40
Postat av: ida

Du är bättre<3

2008-11-17 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0