Lördag, en sugig match men en trevlig kväll

Lördag bestod hela dagen av match kan man säga,hade borta match i Linköping vid typ sex tiden. Efter lite vilsekörning och frågning efter vägen så var vi framme. Matchen gick inte fullt så bra, vi gav upp helt enkelt. Det värsta man kan göra, men sånt händer. Jag var även lagkapten den matchen och försökte så gott jag kunde, men det avr helt nytt för mig och jag hoppas på en förbättrning från min sida till nästa gång, även lagets sida.

Väl hemma vid nio tio snåret så tittar Fia & Maja förbi hemma hos mig. Det blev det vanliga dip med grönsaker, popcorn och frukt samtidigt som vi denna gång spelade lite olika spel. Det blev piccolo och sista ordet (?), en mkt trevlig och välbehövlig lördag kväll helt enkelt.

Ni är bäst tjejer♥


 Fredagen bestod av firande för Malin, det blev fika och jag ahr aldrig. Kvällen slutade för min del vid elva snåret eftersom jag ahde match och de andra staplade sig vidare till krogen, hoppas ni hade en toppenkväll!

Kvällen citat var av mig, jag håller i en ficklampa då emelie komemr förbi, jag får för mig att tända den och rikta den mot hennes bröst då jag klcäker ur mej kommentaren - Jag tänder på dina bröst!! Extremt roligt då i stundes hetta iaf :)

Men en riktigt mysig kväll som vanligt med er tjejer ni är allt bra ni!♥



Kommentarer
Postat av: Fia<3

Du är bättre hjärtat<3

2008-11-25 @ 18:57:22
Postat av: ida

<3

2008-11-26 @ 20:22:57
Postat av: Maja

jag älskar dig ida <3

2008-11-26 @ 21:21:51
Postat av: Maja

jag älskar dig ida <3

2008-11-26 @ 21:22:23
Postat av: Majti

jag älskar er <3

2008-11-26 @ 21:24:45
Postat av: ida

Älska<3

2008-11-26 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0