Myslördag,



Jag cch Fia vaknade ganska så tidigt, efter ett tag gick vi upp och åt frukost. Senare under dagen så planerade vi in lördagkvällen med Maja. För att fördriva tiden lite så la jag och Fia puzzel, riktigt mysigt, vi hade även vår flumtider.

Men kl sex kom Maja och Fia och hämtade upp mig för att sedan åka vidare till City Gross, det blev inhandling av grönsaker och dip och chips, eftersom pop corn och godis redan va inköpt sen tidigare. Direkt efter CG så åkte vi till videobutiken, där vi hittade filmerna sex and the city the movie(älskar den filmen) och någon skräckfilm pga halloween veckan.

Åkte hem till Fia fixade allt, satte först på skräckfilmen som var läskig, skrek en del, rädd som jag är. Sen slappnade vi av till sex and the city, love it. Men eftersom inte kl var så mycket så kollade vi på någon film på tv som började precis, A strangers call, usch den var den läskigaste filmen under kvällen, men den var riktigt bra. När klockan blev ett skjutsade Maja hem mig snäll som hon är. Men ja la mig inte förens ca två timmar efter.

Men en riktigt mysig lördag, det behövde jag verkligen,
Tack mina älskon♥

Kommentarer
Postat av: Fia<3

Hihi, älska flumdagar ! :D

Väldigt mycig lördagskväll, välbehövligt:).Mer sånt åt folket,tack! Älska<3

2008-11-02 @ 22:26:38
Postat av: ida

jaa jag med!, jaa håller med, älsko<3

2008-11-02 @ 23:03:18
Postat av: Maja

Nu var det allt för länge sen vi hade en sån där myskväll, jag behöver en nuuuu <3 puss på dig älskling

2008-11-20 @ 16:51:27
Postat av: Ida

jaa det va ett bra tag sen du!!! behöver de med pussar tilldej älskling<3

2008-11-22 @ 00:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0