Oleary´s

Igår var det utgång som gällde. Men dagen bjöd på så mycket mer, skulle dela ut frukostpåsar åt City Gross. Det hela började 06.45, packa pakcka packa. Sen ut och dela, jag undrar hur många gånger jag sa frasen - Hej! Jag kommer ifrån city gross, och vi delar ut gratis frukostpåsar om ni vill ha!?. Så himla trött på den meningen. men runt ett två tiden var vi iaf klara och man kunde åka hem och sova innan kvällen började.

Det blev föris hos Emelie bland alla flyttkartonger, kom väl uppåt tio pers kanske?. Riktigt mysigt vare, sedan bar det av till kruugen, vi kom perfekt tid ingen kö typ, men så fort vi kommit in så strömmade det in folk och kön bara växte, pefekt tajming. Väl inne så träffar man alltid så vänliga själar som man kanske inte har sett på ett tag, vilket gör allt ännu roligare. Vi tog oss även ner till dansgolvet där man dansade till gamla godingar. Det va Fias första krogen runda och hon va lite nervös, hon blev bjuden på en massa vilket gav resultat senare under kvällen, du kom iaf hem väl med bror din. Kvällen slutade för min del när krogen stängde vid två.

Jag och malin började traska hemåt mot emelie där min cykel stod, när vi nästan var framme kom Malin på att hennes cykel stod nere vid stan så hon vände och jag hämtade min cykel och cyklade tillbaka. På vägen träffade man ännu mera folk man kände ute i allt fyllevimmel på gatorna. Sen hoppade jag och Malin upp på cyklarna, vi vinglade oss fram men vi kom hem.
En riktigt lyckad kväll tycker jag allt, galet!


Föris hos Emelie,
emelie & jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0