Praktik

Det har nu gått  två dagar av min femveckor långa praktik. Ska jag vara ärlig så har dessa två dagar känts som en evighet, känns som att dagarna går jätte sakta. Men det är ju roligt och så men väldigt uttröttande. Det är nog inte bara jag som känner så, stedt som är på avdelningen brevid ser också en aning sliten ut måste jag erkänna, haha. Men det ska bli kul och se allt utvecklas genom dessa fem veckor, det tror jag blir bra.

(hatar jävla F**T tandläkarna)

Ska snart iväg på min piss sena träning snart, helt OMOTIVERAD, pusssssss.......



Kommentarer
Postat av: EMELIE HODT

Vart är du någonstans? :)



Varför fitt-tandläkare?

2008-11-18 @ 19:10:36
URL: http://hotpott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är på tessins förskola, därför att jag aldrig kommer att f tabort den här skiten!!!:(

2008-11-19 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0