Söndag, en städ och heldag med syster

Hela söndagen gick åt att rensa bort allt skräp jag hade samlat på mig de senaste åren, oboy det var inte lite skräp. Det blev en hel papperpåse med gamla papper och arbeten, en hel säck med gamalt smink,leksaker(?) jaa jag vet inte vad jag hittade i mina lådor. När allt var rensat kunde jag nästan ta bort både tv bänken och min byrå pga att lådorna var så tomma, men de blev fyllda ganska fort av andra saker som legat framme och skräpat annars. Jag plockade även ner en massa saker ifrån väggarna och i fönstret, så nu ser mitt rum riktigt fräscht ut. Måste tacka min kära syster för all hjälp, utan hennes hjälp hade jag nog bara slängt en tredjedel utav det som blev kastat. Jag är lite så att jag sparar hellre ifall man behöver det(?) haha. Men jag tror hon fick sig ett par goda skratt under dagen då vi hittade en del lustiga saker, tex som detta, teckningar jag gjorde när jag var liten i en dagbok eller dikter vi skrivit i lågstadiet.


riktigt heta.

Hela dagen tillbringades med min kära syster, vi kollade gossip girl och wallander senare under kvällen. Det var en riktigt mysig söndag tycker jag, jag blev nöjd med dagen likaså sällskapet.

Jag trivs i ditt sällskap fast du kanske inte märker det, jag behöver dig, och det känns bättre nu än det någonsin har gjort. Våra band är stärkta och inget kan ta sönder dem nu. Jag ser "händelsen" tråkig men en bra grej för oss i mina ögon i alla fall,du har blivit  lite som en drog för mig, du är riktigt bra du, kära du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0