under ytan

Just nu ligger jag i badet med tända ljus,musik och skum, man kan se hur ångan stiger ifrån vattnet. Ibland känns det som att jag bara vill slappna av och sjunka ner under ytan. Sjunka ner i det mörka vattnet där alla problem inte längre finns, men jag har lärt mig att livet är såhär tydligen. Jag hoppas att framtiden ser ljus ut i alla fall. Jag säger bara att det är tur att de finns människor som får en att må bra,att man känner sig bra, de får en att dra på leendet,att bara glömma allt som finns för ett tag, tack för att det finns såna som ni♥ Ni får dessa mörka månader nära julen att funka.


Kan du inte bara försvinna ut ur mitt huvud!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0