Allmänt

Känns lite små tungt nu om man tänker efter att ens träning inte börjar förens typ 3 timmar, blir så trött. Så trött på att det är så sent, så trött på denna väntan, så trött allmänt bara.

Det jag har gjort hitills har inte direkt gjort mig piggare precis, har föreberett mitt tal i svenskan som är på torsdag, usch. Men något som gör mej lite sisådär små varm inombords och lite gladare, som gör att mina mungipor går upp  är att det snart är lov, och redan på fredag börjar festandet, då det blir utgång för min del, äntligen. Mitt sällskap blir Hanna & Maja,Fia får vara med till en början tills åldern sviker henne. Det ska bli riktigt skönt att få komma ut, ut och göra något annat än att bara sitta hemma.

"Allt som är bra med mej har jag förmågan att glömma bort" 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0