allt rasar, ett tecken?

Asså det är läskigt, det är som att allting rasar för vår familj just för tifället.
Bilen är helt cp, den måste man putta igång, Ny bil kanske javisst!?
Lite händelser inom familjen/släkten som gör allt lite tuffare.
Min brors moppe, min gamla "pärla" har gett upp helt.
och nu ringde mamma nyss och sa att brorsan kommer att komma hem senasre ikväll eftersom deras matchbuss inte starta, det var tydligen nått fel med elen!
Sist men inte minst så har min tv fått damp, den byter kanal hela tiden, ibland undrar man ju om det finns spöken?

Drar man bort en pinne från ett kapplatorn så brukar oftast hela tornet rasa, lite så känns det nu. Men men..
 

ahhhhhhhhhhhhhhh........

Kommentarer
Postat av: Fia

Det brukar ju heta "hoppas du så hoppar jag" men jag säger: "faller du så faller jag"! <3

2008-10-23 @ 21:39:35
Postat av: Fia

Hoppar*

2008-10-23 @ 21:40:21
Postat av: Fia

Skickade en kommerntar förut, men vet inte om den kom fram ! :( Men iaf,jag skrev: man brukar säga "hoppar du så hoppar jag" men jag säger "faller du så faller jag" ! <3

2008-10-23 @ 21:58:45
Postat av: Fia

Oj, det kom fram tror jag ändå:O ,aja nu blev det många kommentarer! sorry(A) <3

2008-10-23 @ 21:59:34
Postat av: ida

naw hjärtat, Jag älsakr dej<3

2008-10-24 @ 14:03:09
Postat av: Lillebroren

Det är ju fan helt sjukt :S

Nåt som förföljer en liksom, fan va arg jag blir på det :@

2008-10-26 @ 01:41:57
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0