Fredag

Fredagar är min skönaste skoldag, två lektioner och dagen är slut vid elva snåret. Denna fredag blev det till at åka hem dirket, städade mitt rum(välbehövligt) och sov lite innan det var dags för träning som vanligt. Träningen gick bra som vanligt, och jag känner mig mer och mer taggad inför söndagen! Eftersom mina päron inte är hemma i helgen så är man ju tvungen att fixa maten och så själv. Kom hem och trodde att lillebrorsan redan hade fixat maten lite i alla fall, men så var inte fallet. Han kunde tydligen inte göra något heller eftersom vi itne hade nånting hemma, och han orkade itne åka och handla. Hungrig och smått irriterad som jag var satte jag mig på cykel och rullade ner till ica. Väl på ica så gör dem ju om så det tog ett tag att hitta allt jag skulle ha, men efter en halvtimmes cirkelsgång hittade jag i alla fall det jag skulle ha. Fixade maten och satte mig i soffan, då det plingar på dörren. Där stod fia, vi sate oss i soffan och slog på idol. Fredag kvällen bjöd på tv, film och play station ett. Riktigt trevlig kväll, efter mycket spelande la vi oss och sov.

Och idag (lördag) är det party på listan, med tema rosa. Kommer nog bli kul:)



Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha vi ägde på playstation! :D

hjärta<3

2008-10-06 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0