Helgen,

Helgen har väl varit som vanligt, händelselös.

Fredagen började bra eftersom vi slutade runt halv elva, direkt hem och la mig i soffan. Runt två tiden bar det av till
Lazerdome. Mitt lag, det blåa laget vann stort, vi rent utav krossade det röda laget! Bra jobbat tjejer. Det var år sen jag körde lazerdome, men det var riktigt kul man kände sej verkligen som en agent eller något i den stilen. Nöjd med min insat med tanke på att jag hade mest poäng av alla, som mest 20100 poäng, ingen var ens i närheten av mej. ;) Senare under dan blev det träning och matchkollande på herrarna som mötte Dif,vinst. Där efter åkte vi och köpte godis och så bar det av hem till David för lite yrrol tittande,där min fredag var över sen.

Lördagen började 12:30, då det var samling för att åka till
Finspång,match. Där det blev vinst för våran del, 21-28. Bra jobbat tjejer! Kvällen visste jag inte riktigt vad jag skulle hitta på, men det blev ändå en mys kväll med Malin och Fia,pokerspel,plump och en massa godis och tända ljus. <3

Söndag, jaa nu sitter man här, vet inte riktigt vad jag ska göra, runt fyra ska jag i alla fall kolla på juniorerna. Ska nog ut och övningsköra med, om mammsen har tid. Annars får jag väl se vad som händer en tråkig söndag som denna.

Kan inte bara lusten till allt komma tillbaka?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0