Lördag,ännu en dag i mitt liv.

Lördagen bjöd på hemma match för min del, vinst med 32-18 mot elvorna,bra jobbat tjejer. Direkt efter var det B-laget som hade match, kollade lite på den innan jag cyklade hem för att äte tre rätters. Stressade i mig maten och cyklade tillbaka till sporthallen, då jag hann se de sista 10 min, förlust för deras del. Efter alla matcher och klockan visade 18:30 så bar det av hem till Sofie med Behm och Fia som kom senare. Men det blev ett stopp på vägen, på ica då anna skulle köpa hårfärg. Väl hemma hos Sofie bestod kvällen av hårfärgning,Skip-bo,plump, och många olika tankar och ideér om vad vi ska klä ut oss till, eftersom det är maskeradfest på lovet och man måste vara mycket utklädd! Skit roligt men oerhört svårt att komma på något att vara? Med alldeles för många ideér i huvudet så cyklade jag och fia hem mitt inatten, Då vi stannade och pumpade våra cyklar mitt på torget. Då det kommer en kostymnisse och pratar med oss, han berättade att han har varit i nyköping i två dagar på ett nordiskt möte, dock efter att jag hade frågat om han var härifrån, vilket han inte visste först. Efter mycket prat med kostymnissen som visade sej heta Jacob kom det en till kostymnisse, blev mera prat och han berättade om sitt misslyckade flörtförsök på dansgolvet. Efter ett tag så avslutade Jacob med ett visdomsord som löd - Livet är skoj! Ja det får man ju tolka precis som man vill. Hoppade tillslut upp på min cykel och cyklade hem.

Men lördagen var en trevlig dag, dock nykter ännu en helg, nu börjar jag verkligen ladda inför nästa helg och lovet!


Nått man kan vara kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0