Måndag, en dag avklarad, fyra kvar.

Dagen börjar vanligtvis med handboll på morgonen, men inte denna morgon inte. Nej idag hade jag bestämt träff med Johan 8:45 vid skåpen, eftersom vi skulle representera BFid & SPid programmen inför de nya ettorna. Vi gick en vandringstur och svarade på frågorna som dem ställde, typ en fråga. Det var kanske inte den roligaste skolan att ha inom idrottsprogrammet, oppebyskolan. När det var över återstod det två lektioner denna dag, historia och ios. Historia arbetet gjorde jag klart, då var det bara provet kvar, sätter sej i salen och är redo att få provet då wretas säger at vi ska skriva allt vi kan om funktionshinder. Jösses tänker jag, då det känns som att allt bara försvinner ur mitt huvud, men när jag kände mej klar hade jag iaf fått ihop 15 sidor på sånt där breda rad papper. Nu är det inte långt kvar till lovet, dock vill jag inte ha torsdag då jag ska hålla tal i svenskan, usch.

Utan er har jag ingen mening, ni vet allihopa vilka ni är<3
Ni gör mej hel, komplett, fullbordad,hel, you name it, ni är mitt liv och jag är så himla glad att ni finns i mitt liv,
tack<3


         
Sinnesstämmning



Kommentarer
Postat av: Fia

Jag hoppas jag är en av dem!(A) Du gör i alla fall mitt liv värt att leva och du betyder så himla mycket. Och som vi har sagt förut och jag säger det igen "ingen Fia utan ida"! Jag älskar dig hjärtat<3

2008-10-20 @ 21:31:16
Postat av: ida

klart att du är! ingen ida utan fia<3 Älskar dej med din toka<3

2008-10-20 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0