Måndag

Igår blev det mycket prat med en viss lite tjej, va skönt att veta att man inte är den enda som har kännt så hä på senaste tiden. Men vi tar oss igenom det här tillsammans, okej?

Skoldagen gick som vanligt ganska fort men på nått sätt så vare segt. Väl hemma blev det varmamackor och film,
Morgan Pålsson - väldsreporter. En riktigt rolig men ändå konstig film, man kan inte titta på den utan att bli irriterad och frustrerad på Morgan i fråga. Asså han är så störd och konstig, man förstår sig inte på honom helt enkelt. Men filmen var ändå bra och det var skönt att få skratta av sig lite.

Nu väntar det middag och ett varmt bad med tända ljus tror jag.

Tjingeling.




Kommentarer
Postat av: Fia

Jag antar att en viss liten tjej är jag?(A)

Och om det är det så självklart klarar vi oss ur det här tillsammans! Tillsammans är vi starka så är det bara! Jag älskar dig.



We will keep on fighting,together! <3

2008-10-06 @ 22:08:22
Postat av: ida

Jaa det är du(A), älsakr dej<3

2008-10-08 @ 19:48:39
Postat av: Anonym

Jaa det är du(A), älsakr dej<3

2008-10-08 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0