Nyköping runt,

Kom nyss hem från min och Fias runda, "Nyköping runt". haha Nu kommer en kort beskrivning om våran dag.

Vi började dagen 10:30 med svenska redovisning, som sedan slutade strax efter elva. Vi åt lunch och skulle precis åka hem, då vi kom på att vi inte ville åka hem för att bara sitta. Så vi stannade för att spela lite kort, efter ett tag kom Fia på att vi kunde åka till City gross, ja men visst vettu. Vi hojade oss iväg till på ljungshage i det vackra höstvädret. Väl framme vid bron blev allt annorlunda, det kändes inte som att man var i  Nyköping längre. Vi kom fram och väl inne var det samma sak, tror att man kunde höra smällen av att våra hakor slog i backen. Vi gick runt där inne i någon timme, hittade lite smått och gått. Vi gick sedan vidare till gallerian, vilket inte var så himla mkt att se. Satte oss på bänken och kollade på klockan, men vi ville fortfarande inte åka hem. Så vi bestämde oss för att gå in igen, la alla saker i våra väskor eftersom vi inte ville ha något i påsarna. Vi stod och kollade på shampoo, och skullelukta på ett billigt märke, Fia sa att det inte luktade så himla mkt, så ja sa tryck lite, vi båda trök när jag satte näsan dit. Jag ser bara hur det stänker upp som ett skott av shampoo, shit va kul det var. Ni kanske inte förstår hur, roligare hade det varit om den där shampoo klutten hade suttit rakt i ögat på mej, haha.

Men rundan stannade inte där inte , nej nej. Vi åkte till Coop Forum, till Mc donalds i gumsbacken, Mklädhuset, skokanonen, jysk, brio, djuraffären, cervera, blomsterlandet, Öb, tog ut pengar, h&m, din sko och slutligen åkte vi till den nya inredningsbutiken på öster. En riktigt lång runda, oj vad vi cyklade överallt och ingenstans. Men roligt var det.

Imorgon är man ledig, så lovet har börjat för min del, wihoo:D


puss puss puss puss puss puss puss puss



En bra känsla inom mej nu,

Kommentarer
Postat av: Fia<3

Haha, jag bara ler hela tiden när jag läser det här! blir helt varm i kroppen ! :) Haha,shampooflaskan var det bästa! Behövs lite skratt! :D Supermysig och flummigdag tycker jag allt, mer sånt! :D älskar dig min bästa snygging<3

2008-10-23 @ 21:31:32
Postat av: ida

Jag med, bara tanken på dej gör mej varm i hela kroppen hjärtat:)Älskar dej<3

2008-10-24 @ 14:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0