stan

Talet i svenskan gick bra med tanke på att jag bara skulle prata för Fia och Linus. Alla andra var borta. Seg skol dag med ett långt hål på ca 2 timmar. När skoldagen var slut åkte jag ner på stan med Fia, det skulle hittas presenter. Vilket gick galant, hittade det och var tvungen att leta efter en rosa tröja eller nått eftersom temat på lördag är rosa. Jag hittade min direkt men för Fia var det lite svårare, haha. Hittade även en svart stickad klänning och ett par vita knästrumpor, nöjd. Gick på stan tills det stängde då det bar av hemåt, slängde mig i soffan direkt och bara njöt. Njutningen blev dock inte så lång då pappa ropade från köket att jag skulle hjälpa till med maten, suck.

Men men dagen har varit bra och imorron är det fredag, vilket är oklart vad jag ska hitta på. En lägenhet tom på föräldrar, så det kanske blir att tare lugnt med några kompisar, vi får allt se. 

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0