Tal

Lite nerver på spel nu.
Har suttit hela kvällen lång ändå sen jag kom hem med mitt förbaskade tal som jag ska ha imorgon. Fixat ihop det tränat och fixat stödlappar, imorron gäller det, Hjälp!
Det kommer nog gå bra hoppas jag, är ju inte helklass som tur är.

Men jag har ändå hunnit med lite idol tittande, anna som är grym! :)
Träning som vanligt på schemat dock inte spinning utan handboll, spinningen var förövrigt väldigt rolig men jobbig såklart!

Börjar också känna att nervera är nervösa inför Söndagen då det är första hemma matchen kl 15,nerver!

Men men nu börjar kl bli mycket och sängen ropar på mig, ha det gött. puss


Grattis mamma <3mammsen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0