Tisdag,Onsdag

Tisdagen var en vanilg skoldag, inge märkvärdigt alls faktiskt. Kom hem, sov och sen plugga matte direkt. Åkte för att träna vid åtta tiden, det är riktig jobbigt att åka till träningen när det är mörk och kallt ute och det känns som att det är mitt i natten, ingen motivation alls då!.

Onsdagen bjöd på matteprov, usch säger jag bara. Även tre träningar i rad, först idrott sen styrka och tillslut träning med laget. Riktigt jobbigt, man riktigt känner hur mjölksyran suger tag i benen på en. Och nu sitter man här och orkar inte göra någonting, benen säger nej men hjärnan vill bara hitta på saker istället för att bara tråka. Vad ska man ta sig till?

Sen känner jag att man har tok för lite tid på helgerna, en dag går till match, går det inte till match så tittar man på match. Visst det är alltid kul men när ska man hinna träffa alla man vill träffa? Vad hände med allt och alla?Alla känns lite tråkiga och gråa nu för tiden, vet inte varför jag har fått för mej det. Känns som att det är ett stort grått moln över allt och alla, kan det vara så....?

Tur att hösten bjuder på vackra och färgglada färger i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0