torsdag, en bättre dag helt enkelt

Idag har det faktiskt varit en bra dag, iaf över mina förväntningar!, Dagen började med sovmorron till 10:30, sen flöt dagen på bra och vi slutade runt två snåret. Jag bestämde mej för att åka ner på stan, fixade lite ärenden, men hann även med shopping! Hittar alltid en massa saker när man går själv, jag är hel nöjd med mina inköp. Träffade även Malin på birgers café, trevligt. Det ja skulle ha gjort på stan var att köpa smink för mitt presentkort,men som vanligt var allt slut så måste åka ner en snabbis imorron.

Eftermiddagen/kvällen blev inte sämre den,kom hem och la mej framför tv:n tills maten. Efter maten la ja mej i ett varmt bad med tända ljus, satte in gamla skivor från typ två år tillbaka och bara lutade mej tillbaka och njöt av vartenda minne låtarna gav mej. Det är konstigt det där, att en låt kan väcka så mycket minnen och känslor inom en.

Nu sitter man här och är hel nöjd över dagen,ska även byta vatten till mina små fiskar. Tycker om när man gjort mycket under dagen då känner man sig alltid så nöjd.

"Jag ser ljuset!!! Jag ser ljuset,Jonatan!!"




Kofta - Åhlens
Klänning - ginatricot
Linne - H&M
Skjorta - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0