Trött,

Efter en lång skoldag så får man äntligen pusta ut lite, iaf ett tag till. Eftersom jag måste läsa igenom min redovisning ett antal gånger ikväll. Usch hatar att man är så himla nervös inför sånt där, men får se hru det går. Det är ju trots allt min enda lektion imorron.
Idag åkte min mamma återigen till storstaden i Värmland, just precis, Karlstad. Åter igen för att hälsa på mormor på sitt nya boende, men också för att gå på ännu en begravning. Känns som att man aldrig får träffa henne, borta nästan varenda helg nu förtiden.
Men men nu just nu sitter jag i sängen med myskläder, med en varm kopp te som värmer mina händer, och två kanelskorpor.

Det känns verkligen att det är lov snart, man känner hur hela kroppen börjar koppla av redan. Som tur är har jag ju bara en lektion imorron och på fredag är jag  ledig, SKÖNT!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0