Back in the 80´s the 80´s!


Igår var det studenfest för glatta livet!
Tema: 80-tal

Förfesten blev en besvikelse eftersom vi inte hade någonstans att vara. Ifs hindrade det inte mig och Fia, vi har alltid kul. Vi började hos mig redan vid fyra fem på dagen. Flätade hår, åt lite fin middag(eller?), började dricka och hade en väldigt flummig dag. Vi åkte dock redan ner vid tio tiden eftersom mamma ville sova sen. Kom dit och bara gled in efter att ha svept ett antal cider utanför, hehe. Köpte en öl och satte oss och chillade vid ett bord. På en sekund var salen full med nya människor och vi började märka att det nästan var fullt och kön började ringla sig utanför. När man dricker så går tiden väldigt fort av någon anledning?

Kvällen blev väldigt bra, vi sprang runt och dansade och hade oss, stod och pratade med någon Joel vars kompis satt fast i en hiss med hans biljett, typiskt. Shottade, drack öl och hade det kalas. Mot slutet av kvällen drack jag mängder av vatten, även Josse. Så sprang ständigt fram och tillbaka till baren. Efter ett tag frågade killen mig om jag hade tagit extacy ( hur det nu stavas), Haha jag skrattade mest och sa givetvis. Sedan kom min kära granne och hämtade upp mig vid två tre på natten.

Imorse var det bara att stiga upp, träning halv nio stod på schemat, Som tur var blev det bara pingis på morronen, på svenskan satt vi bara så det var en skön dag i alla fall.

Ikväll ska jag leka med Fia& Anna! Blir nog nice, vad vi ska göra blir ett mysterium.

Men hörni, nu är det LOV!!! yes.

Over and Out/I



Kommentarer
Postat av: Viktor

Killen i baren är min polare o jag tror bestämt du är omnämnd i hans blogg;)

"Andra tankar angående ungt folk på nattklubb. Fyfan vad vatten man serverar, det är helt sinnessjukt! Går alla kids nowadays tvärspeedade på E eller vad är det frågan om?"

Hahaa! :P

2009-04-04 @ 11:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0