Gitarr!

Yeah! Idag kom mamma hem och i handen hade hon köpt nya strängar till pappas gitarr! Så nu när pappa har kommer hem sen och fixat gitarren då ska här spelas för fulla drag! Ska ju lätt lära mig this boy låten! Har även en keyboard här hemma som Fia ska få träna på eftersom hon står för pianospelandet i låten. Så här ska jag träna tills fingrarna blöder, vill gärna kunna spela, det är så himla mysigt.Speciellt nu till sommaren! :) Så nu är jag super glad, Tack mamma och pappa snart när han fixat strängarna!



Heldag med syster idag med, mys, kommer inlägg och bild senare förhoppningsvis.

Ikväll är det träning sen händer inte så mycket mer,denna vecka är en lugn vecka.Jippie!


Just ja på fredag ska jag få nya fiskar, eller sofie ska köpa nya fiskar och ha hemma hos mig! Hihi


over and out/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0