Glad Påsk

Idag vaknade jag till att mamma kom in och pussade på mig vid elva, jag som hade tänkt att sova riktigt länge. Hon sa att solen sken som bara den och att det var ritigt skönt ute. S jag pallrade mig upp ur sängen. Lagade mig lyx frukost (bild kommer sen) Satte mig på balkongen å stekte där i två timmar tills de kom hem igen. Då började jag istället att städa, rensade bland mina kläder och så.

Igår var väl ingen höjdare för min del, kanske kommer ett inägg om det senare. Men kortfattat, massa oinbjudna folk, tappade glas, småttingar, securitas å ja jag vet inte vad.

Men ikväll iaf ska jag till Emelie, var åratal sen du och jag träffades känns det som. så det ska bli riktigt nice. Sitta och chilla på balkongen med en filt runt sig och en vattenpipa, blir nog riktigt nice! Längtar nu till kvällen. Sen får vi se om det droppar in några flera, det återstår som sagt att se. Men nu ska jag in i duschen och göra mig iorgning för att sedan åka till Emelie.

Glad påsk på er,
Over an Out/I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0