Kan fiskar drunkna?

Vi kom och pratade på mina fiskar förut idag. Jag har tyvärr bara två kvar, men det blir fler på fredag. Men så pratade vi lite på hur dem hade dött, ena flöt bara men den andra drunknade under en snäcka. Då blev det en diskussion om det, kan verkligen fiskar drunkna? Jag tycker att min fisk drunknade eftersom att jag hittade han under en snäcka. För alla fiskar måste väl upp och ta luft ibland? Ja, jag vet faktiskt inte hur det där är. Jag tror i alla falla att dem kan drunkna det gjorde min. Vad tror ni?

Over and Out/I


 


Kommentarer
Postat av: sofie

klart dom kan drukna! alla behöver luft, och du har ju ingen ordentlig växt heller. DOM DRUKNAR!! ;);)<3

2009-04-22 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0