stört?

Det är sjukt vad mycket jag kan drömma! Och nu på senaste tiden så är det inte vilka drömmar som helst,nej utan as sexiga sexdrömmar! Jag fattar inte. Förr kunde jag drömma någon enstaka gång om någon total främling. Men nu drömmer jag ständigt sexdrömmar, om personer jag känner med! Jag förstår inte, haha det är rätt sjukt. Det är som en vana för mig nu faktiskt, kommer som en överraskning varje gång vem det blir i drömmen. Sen vaknar jag upp på morgonen och tror att det hänt på riktigt. För jag kan drömma så realisitiska drömmar, det är rätt läskigt. Nej men så nu drömmer man i alla fall sjuka saker, jag är rätt konstig av mig, men jag kan faktiskt inte styra vad jag drömmer, eller!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0