Studentmössan, check!

Idag när jag kom hem ifrån musiken som var ovanligt rolig idag, hade jag fått en liten lapp där det stod att jag hade ett brev att hämta på nyköp. Jag såg ut som ett frågetecken, jag har inte beställt nått tänkte jag direkt?

Hela vägen dit tänkte jag på vad det kunde vara,och alla möjliga tankar kom upp utom den som stämde kan jag säga! Det fanns inte heller minsta lilla ledtråden på lappen heller.Men till min glada förvåning hade min studentmössa kommit, äntligen! Gud nu är det verkligen nära! Det var lite komiskt också, vi hade pratat om att vi borde få våra mössor snart eftersom alla andra fick sina för typ en månad sen! Så idag kom min snygging hem till mig, som kommer att bäras om endast 56 dagar! :O

Sen när det har blivit lite varmare ute så kommer ni att se BFid06 ett antal gånger ute, vi ska göra en massa roliga saker tillsammans nu innan studenten.Det är vad vi har sagt i alla fall,  haha.

Nej nu ska jag plugga vidare på mitt svenska tal jag har imorron, usch. Men imorron kväll ska vi i alla fall ut til Jenny vilket kommer att bli hel mys!

Just ja min syster blir 20 på söndag!:O,Grattis till dig! Present?

Over and Out/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0