Party

I fredags var det fest, för min del den första på hur många veckor som helst. Det var förfest hos FIa för att sedan dra vidare ut. Förfesten var riktigt grym, som våra tjej förfester alltid är! Min kväll efter att vi gått ut blev inte så lyckad. Fast att jag bara drack 1 liter vin, dock rätt snabbt så mådde jag piss och spydde som en gris i typ två timmar säkert. Det var riktigt snällt av Fia och Verro som stannade hos mig och tog hand om mig. Men när jag väl kunde gå och kände mig någorlunda gick vi till tellus, dock kände jag att det inte var värt för mig att gå in. Så jag satte mig precis utanför stängslet. Tur så jobbade Älsklingen och höll mig sällskap lite, men jag fick rätt mycket sällskap ändå tycker jag. Det var i alla fall många som påpekade att jag hade suttit där i 3 timmar, vilket jag hade gjort. Efter ett tag kiom t.o.m. polisen och frågade hur jag mådde och påpekade även dem att jag suttit där ett bra tag. Men när tellus äntligen hade stängt kunde vi gå hem till Jesper. Han tryckte i mig en bakis tablett som tur var.

För dagen efter mådde jag väl inte helt okej heller till en början. Jag skakade mådde smått dåligt och trodde att jag skulle spy mera, men när maten väl tog sin fart mådde jag mycket bättre och jag kunde njuta av en heldag på stranden.

Tack ni underbara som tog hand om mig, ska skärpa mig nästa gång.

På fredag när Mimmi fyller ska jag bara dricka lite och ta det rätt lugnt!


Våra förfester!

/I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0