Long time no see..

Nu var det ett tag sen jag bloggade, men har inte riktigt orken till det nu. Men nu har jag i alla fall handlat i princip alla julklappar och slagit in varenda en av dem. Jag känner mig riktigt stolt. Har köpt en massa fint till min älskling, synd bara att jag inte får vara med när han öppnar dem, skulle gärna vilja se hans min. Nu känns det mer som vinter när det ligger lite vitt på marken, det är riktigt mysigt. Något som inte är mysigt är att jag har gått och blivit förkyld, jätte jobbigt, usch försvinn.

Denna vecka blir väldigt lugn. Det som händer är att på onsdag ska jag, Hanna, Jesper och Tobbe med upp och vara ledare för skol-sm. 07.15 åker bussen, ska man ta sig upp också.

Nu är det också match ledigt tills den 17 januari då serien drar igång igen.

/I





Julen 2006 - 29 - 12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0