Alldeles för dålig uppdatering!

Usch, blir så besviken på mig själv. har varit jätte dålig på att blogga på senare dar. Jag har inte haft tid, eller tid och tid har jag väl haft. Det är snarare orken som har svikit mig. I för sig har det inte hänt allt för mycket heller,(vad jag kan komma på nu) . Men sista skolveckan var riktigt skön, inga större problem så.

Fredag kvällen spenderades i en bil full med tjejer påväg till Eskilstuna. Jag,Fia,Maja,Jenny & Empa tog oss friheten och åkte upp för att se herrarna. I bilen dunkades det sommerparty, oj det va tider. Men även gamla party godingar. Väl i Eskilstuna var det en riktigt spännande match där dem fightades om att hålla ledningen. IFK vann i alla fall i sista minutrarna 27-28. Såna matcher är verkligen inte bra för hjärtat! Adrenalinet pumpar för fullt samtidigt som man är helt uppe i varv. Man blir inte sig själv då.

Men på vägen hem iaf satt jag och Fia och velade jätte länge om vi skulle ut eller inte. Vår match hade trots allt blivit inställd, återigen!. Sen skulle ju Mange komma till tellus, vilket innebar mycket folk i sådana fall. Vi satt och velade hela resan, la fram för - och nackdelar. Tillslut tänkte jag för mig själv, "snälla ge mej ett tecken på hur vi ska göra". Minuten senare ringer mamma och säger att vi kan få vinna hemifrån. Det är givet jag och Fia ska ut! Helt stört att man kan tro på sånt där. Vi drar hem till mig dricker upp vinet och cidern. Sen skjutsar min kära granne ner oss till Tellus där vi får stå i kö i typ en timme. Segaste kön på Tellus! Men väl inne var det fullfart, en massa glada människor, speciellt herrarna tror jag! Kvällen blev lyckad och påväg hem vid 3 snåret när det var 7 minus ute är inte det skönaste vill jag lova. Men kvällen blev bra.

Alla hjärtans dag.
Spenderades med Fia, Jepser och Fritz till en början. Vi satt och åt på city asia eller vad det heter. riktigt mysigt, härlig musik och mysig belysning. Satt där och pratade och hade det trevligt. Jag och Fia fick även en varsin ros av de som jobbade där. Sen bar det av till videobutiken och sen hem till anton. Hemma hos Anton såg vi The strangers (rysare) Den var väl läskig stundtals, men den var riktigt dålig. Besviken. Sen när klockan började bli mycket så åkte jag hem och sov.

Söndag - fotboll,handboll & packdag.
Idag gick jag upp tidigt, städade badrummet, började ladda ner låtar och fixa till imorron.Sen bar det av till konstgräset för att kolla fotboll. Efter det vidare till fia för att äta lite och sen direkt till sporthallen för att titta på handboll. Även skynda sig hem för att kolla på Gossip girl. Och nu sitter jag här, har precis varit ute med mamma en sväng och handlat lite och så. Jag får panik. Jag vet inte vad jag ska ha med mej! Jag är ltie smått nervös. Jag kommer glömma en massa saker känns det som nu. Men men nu ska jag röra på mig och packa vidare. NI får ha det bra. En liten uppdatering om de senaste dagarna.

Kram ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0