Balklänning?

I måndags var jag och kollade in tyger till min balklänning med mammsen. Jag får panik! Jag vet inte hur den ska se ut, varken färg eller nånting sådant. Men efter den lilla rundan har jag börjat tänka lite på allt möjligt. Och jag vill nog ha lite v ringat framtill, med band över antingen en eller båda axlarna på något fint sätt. sen vill jag nog ha en knytning i ryggen med, det är ju väldans fint tycker jag. Men sen är det ju det där med modellen. Allt ska vara så svårt. får rådfråga syster och mammsen som kan det där med att sy. Jag menar jag valde hellre träslöjd än syslöjd i skolan. Gillar inte att sy, visst jag gillar kläder men när det kommer till att göra dem så backar jag gärna undan. Så det går i alla fall framåt med min balklänning!

Sen har jag sovmorron till 13.00 imorron!

Puss och god natt Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0