Ego



Usch förlåt! Det har blivit alldeles för dålig uppdatering. Visst nu har jag varit i Danmark till i onsdags. Jag har verkligen inte haft tid, kan inte säga att jag haft någon vidare ork heller. Men Det komemr att komma en långt långt inlägg sen om alla roliga händelser i Danmark, även en massa bilder kan jag tro. Men inte än på ett tag iaf. Lite kort nu bara så har lovet varit bra. Gått väldigt fort bara, men det komemr nog flera inlägg senare tror jag om jag orkar. Här är bara lite kort info om att min blogg fortfarande lever. VIsst jag har inte så många läsare men iaf.

Nu ska jag rusa och göra mig iordning sen vidare till Fia, Ska äntligen få träffa Anna & Malin, har verkligen saknat er tjejer!

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0