En hel dag i Norrköping

Idag körde syster mig till Norrköping. Då jag skulle göra halkan klockan 11. Jag var kartläsare, det gick galant, säger vi iaf. Vi hittade dit, dock var vi typ 40 min tidiga. Så satt i bilen ett tag. Gick sedan in för att anmäla mig. Det var jag och tre andra, en annan tjej, en dredds kille och en snobb, yes!. Haha.

Vi satt och kollade på filmen, sen fick ja reda på att jag skulle köra med snobben, backslick killen. Vi stod och väntade på de andra samtidigt som vi småpratade lite. Det visade sig att han var ifrån Nyköping.Vi stod och pratade och jag fick reda på att han går på en internat skola i Värmland. Jaa han var riktigt trevlig faktiskt. Vi hann prata en hel del om allt och inget.

Halkan gick galant, det var riktigt kul att sladda runt där. Svårt men kul. Så nu är den avklarad i alla fall.

Sedan var vi hungriga, så skulle ta oss till ett McDonalds. Nej men vi gillar att åka runt. TIllslut i alla fall så hittade vi ett. Åt lite snabbt för att sedan ta en snabbrunda på stan trodde vi. Blev att gå in på myrorna, I alla fall en affär. Sedan bar det av hemåt.

Under hela resan totalt såg vi sju polisbilar längs vägen. Även en lastbil som hade vält totalt. Sjukt vad myckt poliser på den lilla sträckan. En trevlig dag i Norrköping, men en trevlig syster.

Tooodels.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0