Glitter & Glamour?

Ja nu har jag varit riktigt duktig och städat mitt rum, det tog cirka två timmar. Men oj va det var välbehövligt!. Låg ju stora damtussar under sängen och damhögar på hyllorna. Det var riktigt äckligt. SÅ nu har jag rensat min garderob, mina lådor & under sängen och resterande vrår. Tänkt vad mycket skit man kan införskaffa sig. Städningen tog sin tid men det var det evrkligen värt.Jag dammade,damsög, putsade spegeln och skurade golvet. Nu luktar det verkligen friskt när man kommer in i rummet, och man behöver inte längre snubbla på min kllädhög jag hade på golvet. Sen kände jag att jag var tvungen att städa just idag eftersom Fia,Sofie & Johanna i alla fall kommer hit innan Jossans fest. Det kommer bli riktigt mysigt, vi ska sminka oss & fixa håret och piffa till oss riktigt ordentligt här hemma. Extra mycket denna gång eftersom att temat är Glitter & Glamour. Ett mycket trevligt tema tycker jag. Har även bett Johanna att fixa en skiva så att vi kommer i rätt stämning trots att jag inte ska dricka pga match imorron.

Nu efter städningen sitter jag mest och väntar ut tiden tills de anländer. Ska väl hoppa in i en dusch innan, och få i mig lite mat var det tänkt, annars är det inte mycket som står på schemat nu inte fram tills dess. En rätt lugn lördag förmiddag.


Toodels.



Kommentarer
Postat av: emelie hodt

Hoppas att ni får de kul! :)

2009-02-28 @ 15:47:33
URL: http://hotpott.blogg.se/
Postat av: Fia<3

Riktigt mysigt ska det bli! :)

Glitter and glamour-mihi nice! :D PUSS<3

2009-02-28 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0