Handboll, javisst!



Söndagar brukar vara ganska trista och sega sådär. Men inte denna söndag inte. Min klocka ringde vid tio ungefär, då Fia och hennes föräldrar sedan kom och hämtade upp mig vid halv tolv snåret. Då bar bilen av till Stockholm, det std handboll på temat. Anledningen till att jag och Fia åkte upp var att vi skulle kolla på Spårvägen - Skånela är att vi skulle göra undersäkningar till vårat projektarbete. Det gick galant. Och det var en riktigt söt gubbe där. Vi hade en fråga, " Är du aktiv inom någon aktivitet", så fick man kryssa i. Han fyllde i på annat, där stod det " gym, promenader" Så himla gulligt, denna man/gubbe hade även kryssat i att han var 60+. Ja det var lite annorlunda. Vi kollade på matchen och hade det mysigt. Men innan matchen så åt vi ute och tappade aptien lite efter en incident. Sen när vi skulle in stod vi uppskrivna på en gästlista, VIP jvaisst! bland våra undersökare var det små söta tjejer som sprang runt och sålde lotter. Så vi köpte en lott i gentjänst. Och må ni tro jag och Fia vann 25 kr x 2. haha. Så vi tjänade 5 kr var, jippie. Efter slutsignalen var det bara att köra hem direkt.

Vi skulle hinna till damjuniorernas match mot åker. Där blev det vinst, gratulerar tjejer till serievinsten! Efter det bar det av till rhodos för lite mat i magen. Med Josse,Joline,Sofie,Anna och Fia. Riktigt mysigt, dock lite stressigt enligt mig. Gick sen vidare till herrmatchen. Dem spelade mot Lif, där det blev vinst.

Hela dagen bestod av handboll i alla olika former kan man säga. Men inge fel med det inte. Väldigt mysiga söndag, med mycket gjort!

Kram Ida



Kommentarer
Postat av: Fia<3

Riktigt mysigt! :)

love<3

2009-02-10 @ 17:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0