In the jungel the mighty jungel...

Igår var det studentfest för hela slanten. Jag var tydligen ledig på torsdagen, kul att man kom till skolan och fick reda på det. Men men. Det var bra för då hade jag tid på mig att göra mig iordning och så innan. Jag och Fia gick på stan en snabbis. Fia letade kläder och jag köpte mig smink. Gick runt ett tag tills Morgan hörde av sig, dit hämta vinet sen hem och sova.

Runt fyra - fem tiden cyklade jag till emelie för att för föra. Gjorde oss iordning sen begav vi oss till Simon där resterande av klasskamraterna befann sig. På väg till Simon stannade vi och köpte pommes. Dem var hur goda som helst! Sen skulle vi upp till Simon, vi kom bakvägen.  Och där var en liten backe, inte alls så full men med en cykel i handen och ett pat pumps på fötterna så gick det verkligen inte att komma upp!. Det var snorhalt! Emelie och Em var redan uppe men jag och Fia kom verkligen inte upp. Satte mig ner försökte dra cykeln upp, hasa mig upp men inget gick. Så säger dem - "kom igen nu det är ju lätt, sluta nu" Ja tänkte jaha okej då går jag upp. Gick ett steg tills jag föll och voltade ner för backen än en gång. Haha det slutade med att Em fick ta min cykel och att jag fick hålla i mig i träden upp, de gick nästan inte ens.

Väl hos simon slank drickan ner i magen väldigt snabbt, och man började känna sig små varm och lite vinglig. Vi Körde Sanning & Konsekvens. Ett riktigt roligt spel, dock väldigt störda saker. Allt ifrån sminskande, slickande på bröst, pung greppande, kill kyssar, tjej kyssar, vanliga kyssar, vem man vill ha och inte, ja det var sjuka grejer men kul var det.

Klockan blev framåt elva och vi begav oss mot Tellus. Jag kunde knappt gå sjäv så jag gick armkrok med Viktor och Emelie om jag minns rätt. Hade någa minnesluckor. Dagge fick låtsas att vi var tillsammans så att jag kunde hålla i mig i någon så att jag inte skulle ramla in i vakten. Väl inne blev det mycket dans och jaa lite allt möjligt.

Klockan blev två och Tellus stängde för kvällen, gick med Linus Mackan och Hampus. Visste inte vart jag skulle. Jaa väl mycket krångel hit och dit, det slutade med att jag var hemma vid halv fyra tiden helt ensam! För er som tror annat så är det inte så.

Somnade vi fyra och klockan pep vid sjutiden imorse, suck!.

BFid06!

Kram ida



Kommentarer
Postat av: Fia<3

Haha, klockrent. det gick ju verkligen inte! ;)

Puss på dig och på BFid! haha :D <3

2009-02-09 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0