Lång dag, men bra dag.

Idag har det varit en riktigt lång dag i skolan. Kom hem efter fem snåret. Men inge depp för det! har haft musik idag, var rätt kul trots att läraren är hur virrig som helst. Jag, Fia & Verro kan nu spela en vers på låten " det vackraste jag vet" Mycket bra gjort av oss. Kollade även på bilder och filmer ifrån idre resan. Oj va bra man hade det och vad kul det egentligen var, trots att det var en skolgrej. Man ville bara tillbaka!
Nu såhär på kvällen har den, som alla andra dagar sett ut likadant. Så därför bestämde jag mig för att baka en kladdkaka, mumma. Riktigt gott, visserligen har jag bara tryckt i mig en liten bit. Men den lär nog ändå bli uppäten av resten av min familj. Men men ville göra nått annat än att bara sitta och glo.

Imorgon är det fredag, vilket innebär skola en kortis ( 11:35), stan, träning och kolla på herrarnas match 19:30. Det blir nog en lugn och mysig fredag.



Toodeles



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0