17 år javisst!

Lördagen har spenderats på förljande vis.

Present letande till Sofie och Johanna.
Lunch på Mc donalds.
Fixa uppvärmingsskiva.
Laga mat.
Duka och fixa.

Det var hos Sofie vi firade Johanna och Sofies 17 årsdag. det blev god middag och efterrätt till handbolls vm. Senare under kvällen pratade vi, spelade spel,körde rit leken och tittade på skräckfilm. Det var en riktigt bra kväll med mycket skratt och härligheter.

Mindre roligt var det när vi satte på skräckfilmen, stay alive. Usch vilken läskig och jobbig film. Vi hade bäddat klart och alal låg ihop kurade framför tv:n. Den ena röck efter den andra. Jag gillar inte skräckfilmer men utsätter mig för det i alla fall. Haha. Men sen efter det så satte vi på sällskapsresan för att komma på andra tankar. Några sov redan. Jag sov brevid sofie, det va mys. Älskar att umgås med er, älskar att övernatta och spendera sådan tid med er utöver den tiden på planen. Det blev en riktigt bra kväll.

Söndagen spenderades på Mc donalds, hela dagen. haha stört men roligt må jag säga.


Lite bilder ifrån kvällen<3



Kram ida



Kommentarer
Postat av: sofie

ni är så bra ju! <3

2009-01-19 @ 17:35:14
URL: http://jljungberg.blogg.se/
Postat av: sofie

ni är så bra ju! <3

2009-01-19 @ 17:35:25
Postat av: Fia

Mycket mysig kväll-övernattning är så himla mysigt måste göras oftare ju!:)

ni är bäst<3

2009-01-19 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0