Ännu en helg,

Fredag: Bestod av en urdålig borta match i Eskilstuna, suck. Visst dem är ett grymt bra lag. Har inte förlorat en enda match, men vi var ett uselt lag i fredags, några som inte vill spela, skador, sjukdomar, you name it. För min del innebar det att spela hela matchen, vilket var helt okej, men inställningen hos alla gick inte att ta fram. Men men, nu är de svåraste matcherna spelade, nu ska vi fan börja vinna lite!!!!

Lördag: under dagen blev det cykling till coop i spö regnet, pga bra pris på godiset, nördigt ja vet. Sen vidare till sporthallen för att kolla in innebandy, herrarna. Som tyvärr förlorade i sadden. Eller vad man säger. Åkte hem och åt efter det. Sen var planerna för kvällen att vi skulle vara med Malin, men hon var sjuk och ja det blev lite ändringar. Slutade med att vi fick komma hem till Anton, där Waern och han spelade Fifa när vi kom dit, galet säger jag. Sedan kom även Jesper och Haking dit och ville spela lite. Jag och Fia satt mest och kollade på datan och va sociala. Sedan drog killarna väldigt snabbt men jag och Fia stannade kvar ändå in på småtimmarna. Det blev en väldans massa prat och mys. Var riktigt länge sen man tillbringade tid med dem där grabbarna, har saknat det! I ettan och tvåan var vi jämt, varje helg. VI gjorde jämt en massa saker. Men så är det inte längre, nu är det flick/pojkvänner, sporten, ja en massa annat ivägen som gör att vi aldrig träffas längre, lite sorgligt. Man borde ta vara på tiden nu innan studenten.

Söndag: Övningskörde med mammsen lite här och var, slutade i gumsbacken där jag köpte mig nya shorts och värmebyxor. Sedan in till sporthallen och kolla in damjuniorerna som vann över fingspång. Sen hem och bara dega. Eller har städat mitt rum och fixat grejer till turneringen imorron. Nu sitter jag i skenet av en massa tända ljus, dock väldigt varmt men mysfaktorn är hög. Kollade nyss på sex and the city avsnitt, och nu sitter jag och kopplar av till lite inlägg. En ganska skön söndag må jag säga.

Kram ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0