Ett måste?

Känns som att den här veckan måste planeras en hel del. Planerna för veckan som ska göras är både om PA, sen ska studentskylten upp, måste planera en massa saker till idre eftersom vi ska dit på söndag, måste planera helgen lite mera, måste planera träningar med laget, måste börja tänka på vad jag ska ha med mig till idre, måste börja tänka på vad man ska vara på studentfesten eftersom vi kommer hem på onsdagen så det måste vara klart redan.

Det står skrivet i pannan på mig, MÅSTE! Allt känns så mycket jobbigare när man verkligen måste göra något, så fort man hör ordet måste så sugs viljan ur en på direkten. Inte så himla roligt att göra en massa saker man måste göra bara för att. Då blir det inte alls lika roligt. Så just denna vecka, vecka 5 är en ren måste vecka känns det som just nu. Så vi får se hur veckan artar sig. Jag hoppas.....


Kram ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0