Ett stort frågetecken?

Som ni ser på bloggen uppe i hörnet har jag en nedräkning till studenten. Det ska bli så himla kul, helt oförglömligt ska det bli! Men allt närmre man kommer allt mer kryper verkligeheten ifatt en. Med alla dessa frågor om vad man ska göra efter. Ska man jobba? Ska man plugga direkt? Jaa vart ska man ta vägen och allt sånt? Blir lite rädd när jag tänker på det, jag vet faktiskt inte. Har några planer men vet inte om det kommer att bli så. Man tänker att det är ju långt kvar men det är det verkligen inte! Shit, lite smått panik! Vad vill jag med mitt liv?

Iaf så tycker jag om min klass något enormt. Kommer att sakna allt knas och strul med den, det är allt sånt som utgör våran klass. Vi har iaf ganska stor koll med allt som hör till ordet studenten. Vi har gjort våran skylt som ska sitta vid skåpen, och ska ta kort på onsdag. Sen är den klar. Vi har planerat i stortsett hela studentdagen, vi har en massa bra planer på allt innan och runt omkring. Det tycker jag om, vi är planerade. Vi är BFID06, orginal!


Kram Ida

Kommentarer
Postat av: Viktor

Bra gjort! Vi är Spid och vi har inte planerat ett smack:P

2009-01-20 @ 15:05:37
Postat av: Anonym

haha tack, nej förstår det;)

2009-01-20 @ 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0